Nejnovější články

Největší triky reklamních agentur

Na trhu existují stovky reklamních agentur, které slibují výtečné výsledky. Když se pustíte do spolupráce, většinou uvidíte krásná čísla a případové studie. Opravdu se ale spolupráce projeví na prodejích? V uplynulých měsících jsme měli možnost projít reálné výsledky agentur napříč Evropou. Šlo o projekty zaměřené na český, slovenský, německý, francouzský, anglický, polský či rumunský trh. Přestože…

Klientovi jsme navýšili poptávky o 547 % za 5 měsíců

Víte, kam přesně směřují vámi vynakládané prostředky na digitální marketing? Řada firem platí stále stejnou částku a spokojí se s reporty, které jí agentury dodají. Co když ale reálné poptávky klesají tak dlouho, až se společnost dostane do ztráty? Přesně takovou situaci zažila firma působící v rámci Evropy. Má pobočky a specialisty v různých státech, stejně jako reklamní…

Proč skončil Easytask.cz

Jeden z největších českých projektů pro zprostředkování zakázek se rozhodl ukončit činnost. Nenašel trvale udržitelný obchodní model. Easytask začínal jako jednoduchý web, na kterém mohl kdokoli zadat zakázku, která byla následně přeposlána potenciálním dodavatelům z databáze. Zájemci se na ni mohli přihlásit a nabídnout zadavateli své služby. Svým způsobem šlo o podobný způsob, který využívá Webtrh.cz,…

Vítáme vás na novém webu

Vážení návštěvníci, rád bych vás za celý tým uvítal na nových webových stránkách. Je až s podivem, jak rychle se trendy na internetu vyvíjí. Google i Seznam neustále mění své služby a algoritmy vyhledávání. Marketingová automatizace se stala nedílnou součástí větších firem a i s malým úsilím umožňuje oslovit stovky tisíc lidí na míru vytvořeným sdělením….

Jak vytvořit úspěšný věrnostní program

Vracející se zákazníci jsou jedním z pilířů prosperujícího e-shopu. Průměrná výše jejich objednávky je vyšší, náklady na jeden nákup naopak nižší. Věrnostní program pomůže tomu, aby u vás stálí zákazníci nakupovali častěji a pomáhali váš obchod rozvíjet. Prodej různých typů produktů má svá specifika, liší se i potřeby e-shopů v závislosti na jejich životním cyklu….

Představujeme nástroje pro monitoring reputace na sociálních sítích

Víte, co o vás zákazníci říkají? Na sociálních sítích mohou probíhat diskuze, o kterých marketingové oddělení neví a nemůže se tak aktivně zapojit. Představíme vám nástroje, pomocí kterých budete mít vaši reputaci pod kontrolou. Každý prodejce chce vědět, co o něm zákazníci na sociálních sítích říkají, i když jej v příspěvku neoznačí. Může tak předejít…

Vytvářejte snadno profesionální infografiky

Infografiky umožňují přehledně ukázat výhody vašich produktů či jiné zajímavé informace, kterými oslovíte nové zákazníky. Představíme vám nástroje, se kterými dosáhnete profesionálních výsledků s minimálními náklady. Dobře vytvořená infografika se pozná tak, že je pro příjemce snadno srozumitelná a zároveň vzhledově atraktivní. Eshopistům a content specialistům se většinou myšlenka zakomponovat infografiku do webu zamlouvá, ale…

Vyplatí se expandovat? Dropshipping to prozradí

Expanze na nové trhy či do nové kategorie sortimentu je vždy spojena s rizikem a investicemi. Musíte naskladnit nové zásoby, případně rozšířit stávající infrastrukturu a najmout nové pracovníky. Nebo vše na čas odložíte a expanzi si vyzkoušíte s minimem nákladů pomocí dropshippingu. Dropshipping je jednoduchá cesta k vybudování online byznysu. Přijaté objednávky předáváte dál partnerům,…

Jak cílit na úzkou skupinu trhu (niche marketing)

Marketingové cílení na většinu populace je nákladné a ne vždy přináší požadované výsledky. Čím více se zúží okruh příjemců, tím je vyšší šance na úspěšné oslovení konkrétní skupiny s nižšími náklady. Ukážeme, jak vytvořit ideální strategii pro niche marketing. Každý produkt má svoji cílovou skupinu. Způsob, jakým ji oslovujete, je jednou z věcí, která vás…

6 úspěšných marketingových strategií na Facebooku

Marketing na Facebooku nabízí široké možnosti cílení, nespočet kampaní a více než 4 miliony potenciálních příjemců v ČR mezi 18-65 lety. Není proto divu, že jej k propagaci využívají malé i velké společnosti napříč segmenty. Představíme 6 úspěšných marketingových strategií, se kterými diváky oslovíte. 1. Reklamy pro potenciální zákazníky (Lead Ads) Lead Ads jsou výbornou…

Naše adresa

Napište nám