Nejnovější články

Marketing pro Millennials

Millennials se postupně stávají fenoménem marketingu. Jde o generaci, která vyrostla s moderními technologiemi a pohyb v online prostředí je pro ně téměř přirozenější než svět mimo něj. Ukážeme 5 strategií, kterými je dokážete na internetu zaujmout. Millennials dospívají. Jejich podíl mezi zákazníky e-shopů se stále zvyšuje a do několika let se stanou dominantní cílovou…

Jak automatizovat reklamy na Facebooku

Personalizace a současná automatizace kampaní zní pro marketingové oddělení téměř jako rajská hudba. Facebook takové řešení vyvinul a my nyní krok po kroku poradíme s jeho implementací. Se stávající verzí Facebook Business Manageru je celý proces značně intuitivní. Dynamické reklamy na Facebooku se stávají mezi e-shopy stále více populární, zobrazují produkty, o které již zákazník…

Přichází konverzační e-commerce

Marketing čeká další velký krok. S rostoucí oblibou messengerů, chatů a dalších aplikací určených pro komunikaci přichází na řadu otázka jejich marketingového využití. Odpovědí je konverzační e-commerce, která již nyní přichází na scénu. Firmy musí být tam, kde jsou jejich zákazníci, říká základní pravidlo marketingu. Proto investují do účtů na Facebooku, Twitteru, Instagramu či vytváří…

Jak vytvořit úspěšný YouTube kanál pro váš e-shop

Každý měsíc na YouTube zavítá přes 4,6 milionů Čechů a stovky milionů lidí na celém světě. Denně pak lidé sledují vložená videa z tohoto kanálu přímo na Facebooku či webových stránkách. Ukážeme, jak založit úspěšný a optimalizovaný YouTube kanál pro váš e-shop. Založení kanálu Pro vznik kanálu vašeho e-shopu potřebujete osobní a firemní Google+ účet….

Přiveďte k akci neaktivní odběratele newsletteru

I ten nejaktivnější zákazník jednoho dne přestane otevírat vaše e-maily. Možná získá dojem, že se jejich obsah stále opakuje, nebo na ně již nebude mít čas. Představíme vám strategii, se kterou jej získáte zpět. V zájmu každého e-shopu je, aby jeho zákazníci rádi dostávali či ideálně se přímo těšili na newslettery. Pokud tomu tak není, zprávy…

Jak na automatické e-mailové kampaně

E-mailing patří k jednomu z nejúčinnějších nástrojů pro oslovení zákazníků. Jenže většina společností jej používá omezeně či přímo nesprávně. Ukážeme, jak využít jeho potenciál na maximum. S rostoucím počtem uživatelů internetu roste objem jejich nákupů i aktivních e-mailových schránek. E-mailing je v současnosti druhý nejúspěšnější kanál pro oslovení zákazníků hned za organickým vyhledáváním. Uplatnění nalezne v mnoha…

Dárky a soutěže v marketingu

Získání zákazníků pro váš e-commerce projekt může zabrat opravdu mnoho času, nicméně existují cesty, jak vše urychlit. Dárky a soutěže vám pomohou získat nové fanoušky a zájemce s relativně nízkými náklady. Rychlé získání zájemců či přímo zákazníků je pro značku v prvních měsících života klíčové. Soutěže, dárky a zboží zdarma jsou u zákazníků obecně velmi…

10 způsobů, jak získat návštěvnost vašemu firemnímu blogu

Firemní blog je v dnešní době důležitou součástí prezentace, neboť dokáže zásadním způsobem navýšit návštěvnost stránek z organického vyhledávání, odkazů i sociálních sítí. Většina eshopistů o tom již ví a blog provozuje. Podívejme se na to, jak potenciál ještě navýšit. Blog se skvělým obsahem je pro každý e-shop doslova poklad. Přináší návštěvnost z vyhledávačů, sociálních…

Jak zahájit prodej na eBay

eBay je hned po Amazonu druhým marketplace, kterému by měl zájemce o expanzi věnovat pozornost. V UK si drží co do celkového objemu online prodejů třetí příčku hned po Amazonu a Tesco. V roce 2015 zde vykázal čistý zisk ve výši 1,4 miliard dolarů, v Německu pak 1,3 miliardy dolarů. I vy se můžete stát…

Jak založit účet pro prodej na Amazonu

Jste rozhodnutí navýšit své zisky prostřednictvím Amazonu? Pro Expando.cz jsem připravil názorný návod vysvětlující jednotlivé kroky registrace. Lze ji provést na jakékoli jazykové mutaci Amazonu v rámci Evropy, v článku se vychází z anglické verze Amazon.co.uk. Odkaz na registraci naleznete hned na hlavní stránce Amazon.co.uk v patičce pod názvem Sell on Amazon. Klikněte na tlačítko Start Selling…

Naše adresa

Napište nám