Nejnovější články

Jak zatočit s negativními recenzemi

Negativní recenze způsobují obchodníkům mrazení v zádech. Nicméně se správným přístupem je dokážete změnit na příležitost pro získání nových zákazníků. Ukážeme, jak napravit vaši reputaci na Heurece, Facebooku či jiných webech s možností hodnocení. V době podnikání na internetu a tvrdé konkurence si málokdo může dovolit poskytovat zákazníkům špatný servis, následky se projeví velmi rychle. Chyby a následné…

7 důvodů, proč expandovat skrz Amazon a eBay

O malý český e-commerce trh dnes soupeří na 37 tisíc e-shopů a mnohým z nich začíná být těsný. Expandovat na zahraniční trhy je jedna z možností. Tam však hrají prim prodejní tržiště, tzv. marketplaces. Mezi nejznámější patří eBay a Amazon, z nichž druhý např. v Německu spolkne 30 – 50 % všech internetových objednávek. Je…

3 marketingové trendy pro rok 2016

Jen za uplynulý rok rostly tržby české e-commerce o 26 %. Mamutí vliv na tom mělo hospodářské oživení i nástup propracovaného online marketingu u velkých a středních firem. Pojďme si představit 3 hlavní trendy, které ovlivní trh v letošním roce. Online marketing se dnes skládá z více kanálů, ať již jde o propagaci na sociálních sítích,…

6 úprav produktové stránky pro zvýšení konverzí

Produktová stránka je jedním z hlavních míst, na kterém se zákazník rozhoduje o potenciálním nákupu. Právě zde může nejenom vložit zboží do košíku, ale také zcela e-shop opustit. Představíme 6 úprav, kterými si jej na stránkách udržíte. Při optimalizaci e-shopu se většinou klade důraz na hlavní stránku a nákupní proces, na detail produktu již nezbývá…

5 tipů pro zvýšení průměrné hodnoty objednávky

Když si prohlédnete objednávky za několik posledních měsíců, pravděpodobně zjistíte, že se jejich průměrná výše mění pouze minimálně. Lidé jsou zvyklí utrácet za určitý typ zboží podobné peníze. Představíme 5 tipů, kterými zákazníky motivujete k větším nákupům. Průměrná výše objednávky se vypočítá tak, že sečtete celkový obrat za měsíc a vydělíte jej počtem objednávek. Získáte…

Zasíláte fakturu? Nezapomeňte na propagaci

Pokaždé, když na vašem e-shopu někdo nakoupí, zasíláte mu na e-mail fakturu nebo potvrzení objednávky. A právě tato zpráva je vítanou marketingovou příležitostí. Zákazník ji očekává a ve většině případů i otevře. Hlavní výhodou e-mailu se zaslanou fakturou je jeho vysoká čtenost. Receiptful.com uvádí, že e-mail s fakturou otevře 71 % příjemců, přičemž u standardní…

Jak vybrat byznys model pro váš e-shop

E-shop není jen o prodeji naskladněného zboží koncovým zákazníkům. Možností existuje mnoho a konkrétní volba ovlivní vaše náklady i hospodářské výsledky. Představíme možné byznys modely e-shopu a pomůžeme vám vybrat ten pravý pomocí 4 otázek. 1. Komu chci prodávat Existují dva nejčastější typy e-shopů dle jejich zákazníků. Prvním je B2B, tedy Business-to-Business, neboli prodej firmám….

Proč zákazníci opouštějí plný košík a jak to napravit

Pohled na statistiku opuštěných košíků dokáže pokazit náladu nejednomu eshopistovi. Kolik desítek či stovek zákazníků nedokončilo navzdory vaší snaze nákup? Podíváme se na 4 způsoby, jak tato čísla zvrátit ve váš prospěch. Statistiky hovoří jasně, bezmála 70 % zákazníků svůj nákup nikdy nedokončí. V posledních letech navíc toto číslo stále roste, podle výzkumů za rok…

6 úprav, kterými zvýšíte důvěryhodnost e-shopu

Získání prvního dojmu z vašich stránek trvá návštěvníkovi pouze několik vteřin. Během nich zhodnotí, zda je pro něj e-shop důvěryhodný a zajímavý. Pokud si jej po tuto dobu udržíte, máte částečně vyhráno. Zákazníci nakupují na internetu čím dál raději. Zároveň si ale více vybírají, komu poskytnou své osobní údaje či informace o platební kartě. Nikdo…

Jak připravit e-shop na sváteční nápor

V průběhu roku je několik období, ve kterých můžete navýšit svůj obrat a zisky. Nejnověji to budou Vánoce, hlavní maloobchodní svátek roku. Ukážeme vám, jak na ně e-shop připravit a jak obecně vyhledávat příležitosti k propagačním akcím. Předvánoční období je pro velkou část obchodníků nejziskovější částí roku. Nejenom, že zásadně roste počet objednávek, ale především…

Naše adresa

Napište nám