Nejnovější články

Nabídněte zákazníkům související zboží: upselling a cross-selling

Upselling a cross-selling jsou prodejní nástroje, které mají přínos pro zákazníka i prodejce. Eshopu navýší tržby a zákazník získá zboží, které lépe vyhoví jeho potřebám. Obě metody známe z běžného života. Jdete do restaurace na jídlo a obsluha se vás zeptá, co si dáte k pití. Pořídíte si kožené boty a pokladní automaticky nabídne sprej…

3 designové trendy, které oživí váš e-shop

Jít s dobou znamená oslovovat více návštěvníků. Pomocí jednoduchých stylizací produktových obrázků či fontů můžete být blíže svým zákazníkům a vytvářet dojem svěží společnosti. Co dobře vypadá, to se lépe prodává. Trend označuje vývoj určitým směrem a při včasné implementaci se stává konkurenční výhodou. Zvláště u mladších návštěvníků funguje velmi pozitivně a povzbuzuje prodeje. V…

Vázne prodej produktu? Napovězte zákazníkům srovnáním

Když se něco špatně prodává, je třeba snížit cenu, říká selský rozum. Existují ale mnohem příjemnější metody, které zajistí více odbytu. Ukážeme několik z nich. Stanovení cenové politiky je zásadní rozhodnutí. Cílem každého prodejce je najít takový bod, ve kterém jde zboží dobře na odbyt a zároveň se udržuje stabilní zajímavá marže. Představíme tři strategie,…

Jak vytvořit úspěšné call to action tlačítko

Jedním z klíčových faktorů konverze je podoba tlačítka. Správně vytvořená pobídka k akci zvyšuje pravděpodobnost kliknutí a přináší tak eshopu nové zákazníky či odběratele newsletteru. Tlačítka jsou na webu jedním z nejdůležitějších elementů, jejich prostřednictvím probíhají nákupy či registrace. Proto se při navrhování designu klade zásadní důraz na vzhled a jeho okolí. Důležitý je odpovídající…

11 způsobů, jak používat reklamní nabídky, slevy a akce

Tržby stagnují, zásoby rostou. Noční můra každého majitele eshopu, ale zároveň ideální čas k tomu podpořit prodeje pomocí nabídek, kupónů či slev. Představíme 11 způsobů, které vám pomohou vytěžit z těchto akcí co nejvíce, aby zároveň neutrpěla vaše konkurenceschopnost. Slevové akce mají více účelů. Tím hlavním je podpora prodeje, ale rovněž pomocí nich můžete překonat…

Navyšte prodeje pomocí moderní psychologie

Psychologie se v prodejích na internetu i mimo něj používá řadu let. Lidé si však na zažité formy použití postupně zvykají a dnešní eshopy musí reagovat. Ukážeme aktuální trendy v této oblasti a potenciál do budoucna. Moderní B2C ecommerce se bez psychologie neobejde a velcí hráči to vědí. Ukážeme si 6 základních principů pro podporu…

Optimalizujte svůj obchod v pěti krocích

Každodenní provoz eshopu přináší spoustu práce s prodejem a marketingem, takže na správu nezbývá čas. Měsíce se tak mohou hromadit drobnosti jako neaktuální informace, chybějící SEO či stále platné slevové kódy, které vás v konečném důsledku připravují o zisky. Ukážeme si, jak eshop znovu optimalizovat. Čas od času je potřeba odhlédnout od každodenního provozu eshopu,…

Jak vytvořit perfektní stránku O nás

30 %. Přesně tolik činí nárůst konverze u návštěvníků, kteří zavítali na stránku O nás. Potřebujete ještě další důvod k tomu věnovat této sekci patřičnou pozornost? Potenciální zákazník si dnes může vybírat. E-shopů existuje obrovské množství a vzájemně si konkurují. Proč by měl chtít zboží či službu právě od vás? Ne vždy je to pouze…

3 chyby v designu e-shopu, které sníží vaše prodeje

Proč mají některé e-shopy horší výsledky, i když prodávají podobný sortiment jako konkurence? Příčinou často bývá design nabídky, který neodpovídá zvykům a očekáváním zákazníka. Představíme si tři chyby v designu, které sníží vaše prodeje. Všechny jsou podpořeny aktuálními výzkumy. Moderní B2C e-commerce řeší zásadní problém. E-shopy nabízí množství produktů, které chtějí představit a prodat. Jenže zákazník…

Ukažte zákazníkům, že je vaše zboží oblíbené

Představte si, že vybíráte nové vybavení kanceláře. Po zadání všech parametrů vám eshop nabídne dvě varianty, z nichž jedna bude mít vysoké pozitivní hodnocení a množství doporučení, druhá žádné. Kterou zvolíte? Z hlediska pravděpodobnosti jednoznačně vítězí již ověřený výrobek. Hodnocení udělené zákazníky vnímáme jako typ sociálního ověření. Setkáváme se s tím každý den, například téměř…

Naše adresa

Napište nám