Nejnovější články

Budujte zpětné odkazy a podpořte své SEO

SEO přináší e-shopu každý den nové návštěvníky a zákazníky z organického vyhledávání. Přinášíme návod na budování jedné z nejdůležitějších částí, zpětných odkazů. Marketing e-shopu lze postavit primárně na přímé reklamě typu AdWords, Sklik, Facebook a další, nebo nepřímou cestou ve formě SEO. Její výhodou jsou nižší náklady na oslovení zákazníka oproti PPC při dlouhodobém zaměření. SEO se…

7 tipů pro vylepšení vyhledávací lišty e-shopu

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč mají všechny velké e-shopy na svém webu výraznou vyhledávací lištu, která sama našeptává výsledky? Odpověď je jednoduchá. Čím dříve na vašem webu zákazník nalezne požadované zboží, tím pravděpodobněji jej skutečně koupí. Úspěšné společnosti vědí, že optimalizované vyhledávání dokáže potenciálním zákazníkům velmi usnadnit nákup. Investují tak nemalé částky do neustálého…

Jak a kdy používat na eshopu vyskakovací okna

Vyskakovací okna neboli pop-upy dokážou návštěvníky webu naštvat. Zjeví se zničehonic, překryjí celou stránku a nutí vás hledat ten křížek vpravo k uzavření. Jenže provozovatelé eshopů jako by to nevnímali a nestále na stránky nasazují nové a nové typy. A vědí proč. Účinnost pop-upů je oproti jiným metodám několikanásobně vyšší. V článku si rozebereme, jak…

16stupňový manuál pro vyhodnocení vašeho produktového záměru

Základní otázka při budování e-commerce byznysu zní, co komu budete prodávat. Výběr produktu a cílové skupiny ovlivní vaše podnikání od samého počátku, může mu značně usnadnit cestu, nebo naopak postavit řadu překážek. Připravili jsme pro vás 16stupňový manuál, který vám umožní odhalit potenciál vašeho produktového záměru. Český e-commerce trh je poměrně nasycený a přijít s…

Poděkujte svým zákazníkům a budujte loajalitu

Zákazníci mají rádi, když jim kromě objednaného zboží eshop poskytne i něco navíc. Překvapte nakupující a oni se k vám znovu rádi vrátí. Přinášíme zábavné a fungující tipy. Poděkování za objednávku v e-mailu používá dnes již prakticky každý ehop. Je to něco, co zákazník očekává a nepřekvapí ho to. Existují však i jiné možnosti, které…

7 příkladů, jak přivést zákazníka k akci

Máte odladěnou vstupní stránku, dostatek návštěvníků, ale počet objednávek je nižší, než jste očekávali? Možná vašemu eshopu chybí jednoznačná výzva k akci. Výzva k akci zákazníkovi říká, co by měl na vašem eshopu udělat. Kam by měl kliknout, zadat údaje, odeslat objednávku. Zdá se to být samozřejmé, ale s moderními designy a šablonami se jednoduše…

Zahrňte do e-shopu recenze zákazníků

Online recenze zažívají v posledních letech bouřlivý rozvoj. Informace o vašem zboží či službách lidé šíří bez ohledu na to, zda takové hodnocení aktivně podporujete. V tomto článku si ukážeme, proč je právě podporování recenzí strategickým krokem a jak je využít, abyste z nich měli co největší přínos. Výhody online recenzí pro Váš obchod Hledání…

Tipy pro video marketing e-shopu pomocí YouTube

Video marketing umožňuje oslovit větší skupinu zákazníků a představit jim vaše produkty, jejich funkce, či vyprávět příběh vaší společnosti. Abyste tohoto nástroje využili co nejefektivněji, připravil jsem pro vás několik rad. YouTube marketing je specifickým nástrojem, který při správném použití dokáže motivovat zákazníky k akci. Podle MultiVisionDigital je o 64 % vyšší pravděpodobnost, že si…

5 strategií pro budování značky, kterými se odlišíte od konkurence

Eshopy dnes řeší problém, které tradiční prodejní kanály neznají. Zákazníci si mohou jednoduše srovnávat nabídky a zjišťovat, která z nich je nejvýhodnější. Pozornost se přesouvá od přímé propagace značky směrem ke snaze vyhovět spotřebiteli cenou, což je dlouhodobě neudržitelné. Již před několika lety se objevil názor, že budování značky nemá v moderní ecommerce prostor. Jak…

Získejte 1000 Kč kredit na AdWords

Google si pro nové inzerenty připravil dárek ve formě poukazu na 1000 Kč pro reklamy AdWords. Výhodu může získat každý, jehož AdWords účet není starší než 14 dní. V článku přináším návod, jak tento poukaz získat a efektivně využít.   1000 Kč na AdWords je vítaným začátkem pro každou kampaň. Pro jeho získání a využití…

Naše adresa

Napište nám