Nejnovější články

Jak používat tučný text pro čtenáře a SEO

Zvýrazňování textu pomocí stylu tučně je na internetu poměrně rozšířené. Copywriteři se však liší v míře, jakou toto zvýrazňování používají. Zatímco jeden copywriter jej používá sporadicky, výstupy jiného obsahují téměř více tučného textu, než toho standardního. V tomto článku shrnu důvody a strategie pro tučný text. Copywriteři mohou argumentovat desítkami důvodů pro zvýraznění či nezvýraznění…

8 tipů pro efektivní copywriting

Copywriting dokáže váš web ve vyhledávání posunout o mnoho příček dopředu, snížit náklady na přímou propagaci a přilákat k vám více zákazníků. Ale stejně tak se může stát černou dírou, jejíž přínos bude ve výsledku nulový. Jak vytvářet co nejlepší texty na web a propojit je s marketingem? 1. Začněte SEO analýzou Prvním krokem pro…

Pour féliciter 2015

Vážení přátelé, zákazníci a čtenáři, Přeji Vám krásné prožití Vánoc a hodně štěstí v novém roce.  

Klíčová slova a jejich využití při optimalizaci

Klíčová slova hrají důležitou roli při propagaci na internetu. Jejich zakomponování do stránek přináší zlepšení pozice ve vyhledávání a snížení ceny reklamy AdWords či Sklik. Většina úspěšných webových projektů se tak bez klíčových slov neobejde. Co jsou klíčová slova Klíčová slova jsou takové pojmy, které vystihují určitý projekt, v našem případě webové stránky. Slovo „pojmy“…

Nejčastější chyby v produktovém marketingu

Marketing jakožto sada nástrojů k podpoře prodeje má svá pravidla a standardy. Větší společnosti pracují s propracovaným marketingovým mixem, který se skládá z oslovování zákazníků, budování důvěry a vztahů v několika krocích. Ty menší se musí spoléhat na podstatně méně nákladnou strategii. Každý i sebemenší výdělečný projekt má svoji marketingovou strategii. Může být opravdu různorodá…

Obsahový marketing zvýší poptávku po vašich produktech

Obsahový marketing je nástroj, bez kterého se moderní e-shop prakticky neobejde. Jeho hlavním účelem je nejenom poskytnout potenciálním zákazníkům informace o vašich produktech, ale především vylepšit svoji pozici ve vyhledávačích. Stejně jako kdekoli jinde, platí i na internetu jednoduché pravidlo. Čím více lidí z cílové skupiny do obchodu zavítá, tím pravděpodobnější je, že si zde…

6 tipů pro efektivní SEO copywriting

SEO optimalizace je nedílnou součástí každého moderního webu. Představíme si její podstatné součásti, které Vám pomohou získat návštěvníky a přeměnit je na zákazníky. 1. Základem je správné naprogramování Kvalita SEO v podstatě určuje, na jakém místě se web zobrazí při vyhledávání konkrétního slova či slovního spojení. Až na výjimky platí, že čím propracovanější optimalizace, tím…

Jak tvořit SEO texty

Copywriting je vyjma samotné tvorby textů o neustálém sledování trendů. Jako klasický příklad lze uvést SEO, optimalizaci pro vyhledávače. Propracovaná SEO optimalizace zajistí, že se web bude při vyhledávání určitých klíčových slov zobrazovat na předních místech. SEO jako takové se skládá z několika složek, přičemž vlastní obsah stránek je podstatnou součástí. SEO trendy se však…

Každý z nás je odborníkem

Když se člověk dlouhou dobu něčím zabývá, postupem času se stane v dané oblasti odborníkem. Rozvíjí své sklony, vypracovává nové postupy, neustále se zdokonaluje a získává návyky. Jenže k úspěchu to nestačí. Mnoho lidí je skutečně excelentní ve svém oboru, ale přesto nemohou rozvinout svůj potenciál kvůli špatné prezentaci. Poznal jsem například zubaře, který je…

Naše adresa

Napište nám